polisanmälan.

du vet vem  ([email protected]) om Mamma i stan = nya skor:

hoppas du fan dör av anorexia. du som kommer med falska påståenden om mig. jävla fitta. undra vem som är patetisk.

dö din jävel dö. annars kan jag hjälpa till så att du dör.

jävla skabb din mor borde skämmas över dig. du står inte för att du ljuger. du står inte för att du föddes som en inkompetent fitta.

Det enda du står för är att du tror att alla älskar dig. men egentligen blir du utnyttjad för att du är så jävla trögtänkt.

jävla äckel

IP: 78.73.58.119

____________________________________________________________________________________________

Jag är ingen relationsexpert, men om du la ens hälften av tiden du använder till att trakassera mig till att umgås med din flickvän,så skulle ni få ett betydligt bättre förhållande. Idag har jag fått nog, idag polisanmäler jag dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag beter mig som du beter dig mot mig. du hotar mig själv så du ska inte ens säga något

2009-09-08 @ 17:24:14
Postat av: Anna

Jag har inte vart elak mot dig, det enda jag någonsin gjorde var att avsluta kontakten med dig av skäl som jag berättade för dig, slutet gott, allt gott trodde jag. Jag har inte hotat dig, jag har bara bett att du ska lämna mig ifred och förklarat att jag kommer polisanmäla dig om du inte gör det. En instruktion som du inte klarat av att ta, så nu vilar ärendet inte i mina händer längre. Du är polisanmäld.

2009-09-08 @ 17:56:39
URL: http://skiss.blogg.se/
Postat av: mhm

du har gett ut hot som kan tolkas och anses som hot är när du påstod att att du hade information som skulle kunna "användas" till min flickvän.



Det är ett hot som inte är tollererat. klart jag fortsätter när du betet dig som en fitta mot mig. du tror du vet så mycket om mig men du visar dig endast vara en idiot som yttrar dig om saker du inte kan något om angående mitt liv.



du har hållit på själv så anmälan kommer du inte långt med

2009-09-08 @ 23:29:49
Postat av: Anna

Du är polisanmäld redan, komiskt nog. Och dom tyckte att mordhoten var riktigt allvarliga. That's all i can say.

2009-09-09 @ 10:52:17
URL: http://skiss.blogg.se/
Postat av: mhm

för du tolkade det på ditt eget viss. har jag sagt att jag ska ta ihjäl dig med ett vapen eller vad?



du vill ju äta så lite som möjligt syns det ju som. kan ju hjälpa dig med det. det är inte att mordhota.



tolka det som mordhot men du skämmer ut dig själv



det roligaste är att du tolkar allt man skriver på ditt eget lilla sätt. det fulaste är att du förnekar då du hotar mig.



du hotar med att vela sabba mitt förhållande.



det kan jag ta upp för dom endå så. du har betett dig lika illa så du borde ju anmäla dig själv med. 4



sluta förneka hur du betett dig och inse att du gör fel också. du är inte så jävla oskyldig som du påstår dig vara.

2009-09-09 @ 17:19:35
Postat av: Anna

"dö din jävel dö. annars kan jag hjälpa till så att du dör."

Det där är en av alla gånger du hotat med att döda mig.

2009-09-09 @ 18:06:45
URL: http://skiss.blogg.se/
Postat av: mhm

är det ett hot att att säga så? jag syftade på ditt inläg om att du åt för lite. jag tycker dels du kan dö. för du har påstående om mig som inte stämmer. hatar sånt. då är det klart man lackar ur. för du hade ju inte vettiga saker att säga på msn sist.



och hjälpa dig med att dö syftade med att jag kan ju hjälpa dig att låta bli att äta helt. eller du kanske lyckas bra med det själv?



så du tolkar det på fel sätt lilla gumman

2009-09-09 @ 20:41:48
Postat av: Anna

Eller hur. Du vet mycket väl vad du menade, och det handlade ingenting om att äta eller inte äta. Poliserna jag visade det för tolkade det inte heller som nånting som hade med mat att göra.

Vetu, du gör absolut bäst i att lämna mig ifred. Så att du inte "råkar" säga nåt mer opassande. Jag brukar lämna dom jag hatar ifred, du har ju problem om du går in på min blogg och kommenterar hela tiden. Get over it.

2009-09-09 @ 20:46:33
URL: http://skiss.blogg.se/
Postat av: mhm

tro vad fan ni vill då. jag vet mycket väl vad jag syftade på. jag har aldrig mordhotat någotn och kommer inte heller göra det. men som sagt. tro vad fan ni vill erat jävla bekymmer, tack och hej jävla idiot fitta

2009-09-09 @ 21:00:27
Postat av: Anna

Jag hoppas att "tack och hej" menas att du aldrig mer tänker kommentera min blogg igen eller kontakta mig på något sätt. Mordhot är allvarligt tony. Jag tänker inte dra tillbaka min anmälan, får se när den når dig bara. Förhoppningsvis lär du dig något av det.

2009-09-09 @ 21:16:02
URL: http://skiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0