dagens outfit. XD


Jag är fett uttråkad! Har fått en avy från posten. SÅ YAY jag får min klänning idag! Tänkte dock vänta på mamma innan jag går och hämtar det. Mitt hår ser ut som en rishög och jag har inte mycket alls att göra just nu. Vi kan kalla det här ett dagens outfit inlägg! Äsch, kunde vart värre. Nu ska jag krypa ner i soffan och slötitta på tvshop eller nåt. Vilket värdelöst inlägg! men ni får iaf se hur jag ser ut idag (; enjoy.                                                                                       - ELLER NÅT!


Kommentarer
Postat av: Simon

Mööh du är så fin :( Have fun with mami!

2010-04-26 @ 12:19:19
URL: http://sezan.blogg.se/
Postat av: Hassan

Underbart vacker isprinsessa! :3

2010-04-26 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0