Mr X kan suga sin egen kuk.

OUGH! Jag måste bara spy lite galla.
Jag vaknade som sagt halvfem imorse och var fett sötsugen, så när hemköp öppnat promenerade jag iväg dit och handlade marabou, kinapuffar,turkisk peppar osv. MASSA GODIS! Tog en genomskinlig plastpåse till det iaf, och börjar promenera hemåt och möter... let's say MR X, alla vet ändå vem jag menar när jag säger så, men en viss anonymitet kan ju vara trevligt för vissa svin. Jag är inställd på att bara gå förbi, men tror ni han skulle tillåta det? NEJNEJ; varje tillfälle att förnedra mig är ett bra tillfälle. Så han stannar mig, börjar prata, och jag är off. (btw, jag har hört att det finns hjälp för såna som dig)

han lägger märke till påsen och säger:
"Jaja, är man fet så är man fet."
och jag bara ler
"Det gör mig iaf glad att se att du slutat kämpa mot din sanna natur"
och jag bara ler.

En del människor klarar man sig verkligen bättre utan, och jag har slutat sakna dig för länge sedan. Jag behöver inte dig, jag är lyckligare utan dig. Och dina patetiska försök att trycka ner mig visar bara att du inte klarar av att se mig lycklig. Gå vidare lilla gubben. Pröva terapi kanske?


Kommentarer
Postat av: Hassan

Stå på dig, du är stark, starkare än du tror! :)

2010-04-28 @ 00:37:54
Postat av: Simon

Att han orkar ;o Usch. Du gör iaf rätt!

2010-04-28 @ 15:42:17
URL: http://sezan.blogg.se/
Postat av: T

Vilket aaaaaaaaass. Han måste verkligen ha ett roligt liv...

2010-04-29 @ 14:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0