Todiloo!

Goday! nu sitter jag och väntar på biggest loser eftersom jag missade det igår.
Gårdagen var bra, mötte mamma vid etttiden och vi for ut på fyndlagret och jag hittade DISNEYFILMER. Pochahontas,Den lilla sjöjungrun 2 och Hitta Nemo! 3 filmer som åker bort från min Måste ha lista... Jag tror jag haft ALLA disney filmer ever, men jag misstänker att många blivit kvar uppe i boden.  Men det är ganska lugnt så länge man kan få dom för en tia. Haha.

Sen for vi och hämtade ut min klänning, som är fett snygg, och sitter fett bra på! O sen blev det mat på kebab city, falafeltallrik, är det bara jag som stör mig på att det finns två kebabcity i sundsvall? fett nära varandra, men skillnanden på kvaliten är typ obeskrivlig. ough... SEN blev det shopping, jag införskaffade en kortare kavaj, två armband och två scarfs. That's it. O tiden bara drog iväg, när vi stod på HM (där jag btw hittade en underbar klänning som jag såg ut som en elefant i) ringde brorsan till mamma, och sa att dom var påväg till sundsvall för att titta på en bil. Jag hade hoppats på att vi hade hunnit träffa dom, men det blev inte så.

Vi var tvugna att fara på föreningstämman, som visade att det mest är 80plusare som bor i dom här husen och därav kan jag ha högljudda fester som ingen hör, eller någonsin klagar på. Det är ju awesome, fast jag har sett yngre folk också. Men dom bryr sig väll inte om att gå på mötena. haha! Det var sjukt tråkigt iaf, men gick relativt fort.

Så åkte vi hem, klippte mitt hår, eller ja mer toppade det, blev nog mest luggen som blev friserad, men det blev nog bra... Jag hatar verkligen kluvna hårtoppar. ibland tror jag att humlan bidrar till mina för att hon av någon anledning tycker det är charmigt att tugga på mitt hår, vi åkte iaf hem, åt jordgubbar och såg på tv och myste.

Jag vaknade inatt halvfem och var fett sötsugen, ska gå och handla chinapuffar och turkisk peppar sen. NU ska jag lägga upp bilder! (;




Klänning från bikbok.
Kavaj från Monki.
Armband från Kappahl

Kommentarer
Postat av: Hassan

Lät ju faktiskt riktigt mysigt! :3

Har gett alla mina disney filmer på VHS till min lillasyster <3 Hoppas hon kommer älska och vörda dom lika mycket som jag gjorde! xD



Verkligen en fin dress passar dig perfekt isprinsessa! :3

2010-04-28 @ 00:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0