Som om jag inte fanns.

Jag har vart vaken sen fem imorse, o jag var pigg och fräsch när jag vaknade. Kanske inte fräsch... om jag ska vara ärlig, men iaf pigg. Så jag drog på mig mjukisbyxor och en rosa tjocktröja och joggingskor, fett hurtigt. O sprang en runda genom stan, så jävla skönt på morgonsidan, känns helt tryggt, och helt lugnt, ljust och ensamt men ofarligt, tid att tänka... Som terapi för själen. Att jag inte gör det oftare beror på ren och skär lathet. Men jag ska börja med det.

Nu har jag tvättstugorna, för jag har insatt att trots det är valborg, så vill jag gärna ha jeans ikv, och dom ska gärna vara tighta, ni vet, som nytvättade jeans ;) O jag behövde ändå tvätta... Så bara att kickstarta dagen!
Ska plocka ihop lite i lägenheten innan Tove och eventuellt Hanna kommer ikv, mest troligt bara Tove! O då ska vi gå ut och äta, göra oss i ordning så vi blir riktigt heta, (hahahahahha) och sen blir det förfest på sallyhill och krogen! That's the plan. O jag är fett sugen på falafeltalrik, alla har gjort mig sugen på dom de senaste dagarna O.o hmpff.


TOVE <333
fett gammal bild men,
Galet söt iaf!





´



Nu ska jag ner i tvättstugan igen, PUSSPUSS, alla får ha en supertrevlig valborg (; /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0