Det skulle vart du!

Så tove kom till mig igår vid sextiden och vi promenerade iväg på kebabcity och åt en utsökt falafaltallrik med vitlökssås. Efteråt gick vi hem till mig igen och spenderade evigheter med att klä på oss (iaf jag) och sminka oss, och på att se helt fuckin' fabuloso ut, med delat resultat. Jag var inte alls nöjd. Blev vardagsklädd till slut = jag hade inte behövt byta om från början.

Med vissa påtryckningar kom vi hemifrån kring halvtio och sprang till hemköp för att köpa cigg och sen bar det av på irish där vi träffade några som hette simon och mats. Och jag kan säga att jag blev skapligt full.

Tilläggas bör att jag och tove skrev en to do list innan och vi fixade inte ett enda, ajg vet inte varför. Haha! Tror inte vi direkt ansträngde oss, vi chillade mest. Men sen när vi gick ut från irish för att röka så kom vi inte in igen, VILKET SÖG, så det bar av hem till mig, där mats somnade och vi skulle dra ut på krogen igen, så vi lämnade honom. Men var hemma igen inom någon timme. Mats vaknade och drog bara hem medans simon sov med oss. That's  the krögarstory ungefär. Jag var sjukt full, gick in i en stolpe. Men inte ett dugg bakis idag.

Dagen börjades med att vi alla vaknade vid åtta, så blev det lite tvtittande och sen gick vi på waynes och drygade, sen hemköp för att köpa frukost till tove och sen övergav simon oss. Var tänkt att vi skulle ut på krogen igen ikväll, men vi har bestämt oss för att grilla ist. Vi ska snart på stan för en shoppingrunda!

And ja, that's it!

Kommentarer
Postat av: Hassan

Lät ju ändå som en lyckad kväll! :3

2010-05-01 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0