How we sleep.

Idag är det en sån där dag när man inte riktigt vill kliva upp, jag bakade såna där sjukliga gobitar igår, seriöst. Ska aldrig göra om det, man kan inte sluta äta, jag har fryst in dom nu (som att det skulle hindra mig) dom går lika bra att äta frusna... Till o med lite godare om möjligt, toppningen är lite tveksam att frysa in, men fett gott iaf.Jag rekomenderar er inte att pröva dom om ni är med i viktväktarna eller nåt. Kan sluta katastrofalt.

Jag tänkte att jag skulle ta och rensa mina garderober idag, det behövs! det är kaos. Blääh. Ska lägga upp annonserna på tradera, får se om det är strikt artonårsregel eller 16. Känner inte för att fuska där faktiskt. Jag älskar tradera. Vore hemskt att bli spärrad (eller kanske mer ekonomiskt) BUT NOW I'M GOING TO SELL. and kanske köpa en kavaj, om jag hittar en i XXS. Vilket inte är så troligt kanske... Men jag hoppas faktiskt! Jagvill så gärna ha en snygg, figursydd kavaj i min storlek. Det är INTE lätt att hitta, dessutom ska den vara långärmad.

Jag håller iaf på att bli sjuk, är kanske redan sjuk o vädret är värdelöst. Bilden visar hur min katt envisas att sno min bästa kudde och ligga på den så jag bara får en kant, haha. Eller det är okej. Jag har fler kuddar, men den är sååå skön! Hon är fett söt iaf. GODMORGON! let's get started.

(och jag har en hals/nacke, den syns bara inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0