ISHXH blablabla fyllA

Ough. jag är fett full i skrivandets stund. Försöker skriva långsamt och stavfels fritt så det ändå blir förståeligt. Jag i tove har nog gjort ett o annat vi kommer ångrainatt, bland annat gå till nacksta. av vilken jävla anledning då liskom? hhahahaha alltså. jag är så jävla borta. men det går nog ´bra iaf så skulle vci gå dit efter att vi varit på irish för att krogsnubben bartendern eller nåt frågade om min legitimation o vi spelade  så jävla bra teater att han trodde jag var arton trots att jag var fett full.xide + vodka + fanta = non bra kombination.

Iaf så gick vi till nacksta för vadå liksom? vi skulle möta simon p mats vid ica, men dom var så jävla sega o mina fingrar ör fett bortdomnade. Jag känner dom seriöst inte. SNÄLLA SLUTA LÄS NU, JAG ÄR FULL. iaf så, pinsamt pinsamt. Ja vi kom iaf o mötte simon tror jag, o nån random kille men mats släptte nte in oss, ajg tror inte han gillade oss. OKEJanstränga sig mer nu va?Min mobil vägrar skicka medelanden slowmotion.

HGhm så gick vi intill stan o hem till mig o tove hänger nu med några jag känner, kommer nog inte in på allstar,vill inte ens försöka, orkar inte, mår illa.. haha förlåt. jag skriver imorn. fan vad jag är snyggi vk

Kommentarer
Postat av: Simon

Får se hur din reaktion blir imorgon ;3

2010-05-02 @ 02:32:35
URL: http://sezan.blogg.se/
Postat av: Hassan

Instämmer! xD

2010-05-02 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0