Morron :3

Jag håller på att bli galen på dolt nummer. Dom tre senaste nätterna... Igår stängde jag dock av mobilen vid första symptomet. Jag orkar inte, tänker inte svara. Har mina aningar om vem det är, och hursomhelst är det någon jag inte vill prata med, annars hade inte den människan ringt dolt :) jag svär han/hon gör det bara för att jävlas med mig. Så att jag inte får sova.

Igår blev det fet garderobsrensning, och jag sydde om minst 40 plagg! Sydde in, så att dom går mer efter min figur o så, o jag har fortfarande klänningsgarderoben och underkläderna kvar! Ska ta itu med det idag, det är hursomhelst inte i närheten av ett sånt stort jobb som igår... Har ju trots allt begränsat antal klänningar... Iallafall inte fler än 20. 30 kanske, och skor tänker jag inte ens rensa. Har gjort det nyligen....

Jag ska baka pizza idag också, är fett sugen men vill ha en mest med tomatsås, typ ketchup och massa tomatsås, är ju trots allt det godaste på hela pizzan o om jag skippar osten så skippar jag alltså det mättade fettet, i know bread is not good either. Men man kan inte ha en pizza utan bröd. Pizza + massa sås + ananas- MUMS!

Jag ska börja nu så jag kan ha förtjänat en pizza vid tolv ;) puss på er!

Kommentarer
Postat av: du vet vem

är ju bara jag...

2010-05-08 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0