These glory days.

Solen skiner, det blåser och jag har mensvärk. Unnade mig själv lite choklad! Jag började dagen med lite shopping utan att hitta något, ingenting såg perfekt ut.. Prövade mest bikinis. O jag tycker inte dom satt bra... Äsch jag vet inte :( inte min dag idag. hahaha!

Jag insåg inatt att jag måste ladda upp för festivalerna i sommar med en riktigt snygg killskjorta. Och eftersom jag inte har någon pojkvän jag kan sno en av, erhm.. låna menar jag. Såååå var det egentligen det jag var ute efter idag, utan några vidare resultat. Vill att den ska vara färgglad, snygg, WOW och typ rosa. Kanske. Typ en sån där snygg skjorta som man kan se på en riktigt snygg kille med koll, you know! haha. Typ flanelltyg, eller nåt tjockare iaf så att den tål att slitas. Men ja hm, när jag ser den så vet jag vilken det är ;) Problemet kommer nog bara bli storleken. Den ska vara stor men jag ska inte drunkna i den xo

jag måste städa för det är verkligen kaos här. Speciellt i köket. Sen ska jag aldrig stöka ner igen (A) hhaha! Jag insåg typ på hemköp att jag är en sån som ler mot småbarnsföräldrar INTE för att jag tkr att deras barn är söta utan för att jag tkr synd om dom och vill förmedla "det är inte erat fel att era barn är cp" fast dom tar det nog som söthetsskalan ändå xO ough...

Jag funderar på att bli blond. Platinablond. Men jag är nog för feg.








Kaos at my place. EUUUWH! Det där är bara ett smakprov..

Kommentarer
Postat av: Cami

söööt gumman <3

2010-05-08 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0