The day after yesterday.

Förra inlägget finns inte, ser jag det inte så finns det inte, och jag tänker inte kolla. Jag tänker inte censurera min blogg, då skulle den bli trist o oärlig, så jag tänker inte ta bort inlägget, men helt jävla pinsamt var det ändå. Jag kan iaf trösta mig med en sak, och det var att jag hade rätt. Jag var fett snygg igår.

FAN vad jag hatar alkohol. Jag har till och med en blåsa på tummen efter att ha tänt för många ciggaretter.Har typ blåsor kring fötterna efter att ha gått/sprungit/skuttat till nacksta. o tbx. Nej ough, jag tror jag kommer ihåg allt från igår. Vi hade kul, that's for sure. MEN JAG HATAR VERKLIGEN ALKOHOL. Frustrationen över att inte kunna göra sig förstådd ordentligt.

Nu ska jag ta en dusch, TRO MIG. det behövs. Jag känner mig äckligast i sverige, och min andedräkt... äcklig smak i munnen... alltså sammanfattningsvis är jag sjukt äcklig atm. Sen ska jag och Tove nog gå på waynes. Beroendeframkallande o fett värt det<3 Jag mår skadligt illa.

AAAAAAHH jag dör, har skitstora fula blåmärken på benen,MÅNGA o blåmärken på armarna? menjag minns inte att jag trillat så mkt eller så... fan vad surt...
Aja... duschen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet fin <3

2010-05-03 @ 14:37:38
Postat av: Simme

........

2010-05-08 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0