Wanna be nightmares

Jag är sjukt sugen på hemköps chokladmunkar just nu. Meeen... grejen är att dom är så goda att trots att dom fyller på med nybakade munkar i stort sett varje dag så är dom slutsålda när jag kommer dit. TJOCKIS SUNDSVALL. Sen tänkte jag ju att jag skulle springa på åhlens och köpa en ansiktsmask, men dom öppnar inte förräns 12. Och eftersom jag är för lat för att gå två svängar, väntar jag tills närmare 12 och då lär ju chokladmunkarna vara slutsålda O.o heartbreaker </3

Jag drömde nåt jättemärkligt inatt... jag följde med BY och en massa folk, jag tror det var tänkt att vi skulle festa, men vi gick i skogen, hon hittade något som såg ut som ett fågelbo och inuti det låg massa ägg, med satanistiska symboler på, vi snodde ett och drog. Det var typ important att komma fort därifrån, och vi ville veta mer om vad som höll på att hända. Vi hörde röster och typ sprang, men fastnade bland dom sk satanisterna i något som såg ut som en skogskorridor, och dom överlagde och sånt vad dom skulle göra med oss, och vivar jättemånga, "offer". Jag var övertygad om att jag skulle dö, till slut viskade jag till en musklig kille om han kunde fråga om dom skulle offra oss, han hörde förstååås fel (för även folk i drömmar verkar ha dålig hörsel) och frågar dom om dom ska "frossa oss" och satanisterna börjar garva ;o föööör dom är ju bara satanister, inga kanibaler. hmpff... O jag tar mod till mig och frågar om dom ska offra oss. Jag minns inte riktigt vad dom beslutade, men helt plötsligt var vi på väg därifrån, djupare in i skogen, och vi hade fortfarande ägget med oss, o det var som... vi kom till en skogsglänta där dom tydligen skulle öppna en bar, och där var det FLER satanister... alltså. och BY köpte en ny kjol O.o sen vaknade jag? Odd....

Nej nu ska jag klä på mig, och seeen ska jag... promenera till hemköp antar jag. BTW så är kexchoklad sjukt mättande! mumma. O det behövs frukost. TRO MIG det behövs frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0